Ridlägret♥
Publicerat den

 
Jag kom hem ifrån fenix för någon vecka sen och har haft fullt med att redigera bilder ifrån lägret, det finns fortfarande massvis kvar har redigera 148 av 1897 så det kommer att ta ett bra tag att få alla redigerade.
 
Vi var i alla fall framme vid Fenix Park vid kvart över 10, då fick vi våra stugor. Jag delade stuga med mina kompisar Astrid, Tova och med min syrra Malin + Cornelia som egentligen bodde i rummet bredvid.
 
 
 
 
 
 
 
På eftermiddagen efter att vi hade sett på förra lägrets uppvisning och ätit så var det dax att få sina hästar.
Jag var väldigt spänd över vilken häst det skulle bli. Jag fick Snövit, ett litet skimmel sto. 
Hon var väldigt lugn i "spiltan" och rörde sig knappt, hon stod mest och halvsov.
När vi red var hon väldigt seg och ville inte gå fram, när man la till spöet sparkade hon och fjantade sig. 
Jag bestämde mig för att jag ville provrida en annan häst, så dagen efter skulle jag få provrida Olé.
 
 
 
När jag hämtade honom i hagen så var det första han gjorde att bita mig i handen. I "spiltan" var han väldigt nafsig och försökte bita i allt och alla. Vi skulle ha dressyr första passet och uteritt andra.
Dressyr passet gick ganska bra, i alla fall i slutet av passet då han började lyssna lite mer på mig. Uteritten var också jätterolig :D
Jag bestämde mig för att ha kvar Olé, jag gillade honom, han var sådär jobbig men ändå sådär.. bäst :D♥
 
 
 
 Alla bilderna är tagna av mig eller min syrra Malin!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?