Get to know me better tag♥
Publicerat den

 
 
vad heter du och vad kallas du?
Jag heter Sara och kallas ibland för Sar xD

vilken låt är bäst just nu?
Gillar väldigt många låtar men Republic's If I Lose Myself och Macklemore & Ryan Lewis Can't Hold Us är väll mina favoriter^^

Har du en stationär dator eller en laptop som data?
Har en stationär Mac hoss Pappa och en stationär pc hoss mammi^^
 
Har du några husdjur?
Jopp, 2 kaniner som heter Smulan och Lotus♥

Vilken är din absoluta favorit godissort?
Chocklad annars gillar jag typ bara surt godis.

Är du blyg?
Ja, med personer som jag inte känner, men inte med kömpisar.

Har du ett bra självförtroende?
Nej, verkligen inte!

Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? 
Radhus hoss mamma och Villa hos pappi.

Nämn tre saker som gör dig riktigt glad.
Hästar, Mina kompisar och mina kaniner♥

Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken?
Fyller år den 9 Oktober och är Våg
 
Nagellack eller Läppstift?
Nagellack helt klart!
 
Vad är du rädd för?
Det jag är allra räddast för är uppstoppade djur, speciellt ren/älghuvuden. UUUUSSH, får panik om jag ser ett , mobba inte xD
 
Morron eller kvällsperson?
Är absolut ingen morgon person, man måste nästan lyfta ner mig på golvet för att jag ska vakna på morronen xD
Har du några syskon?
Jag har en tvilling syrra och en lillebror.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?