Stensäter♥
Publicerat den

 
 Idag var jag och Malin på våran första "riktiga" ridlektion på Stensäter. Jag fick rida en mörkbrun/svart liten B-ponny som hette Jeopardy, jag red honom när jag provred på stensäter för några veckor sen.
 
Han var jätte duktig och gick i form nästan hela passet, för mig är det bland de första gångerna jag fått en häst att gå i form eftersom jag inte är ett Pro (som cornelia är) men jag är jätte nöjd, mobba inte mig xD
Men det var såå kul,vi tränade på övergångar och red mycket på volterna.
 
                                   (sorry för jätte dålig bildkvalité men de är tagna med mobil)
 
 
 
 
 
Bilden ovanför är på ponnyn som Malin red som hette Stig-helmer, hehe LOVE THE NAME!
 
 
Men i en av spilterna stod en ny häst som hade kommit idag! Den hette Emil och jag vet inte så mycket om den men den är iaf väldig söt xD Hemsk bild men det var den ända som jag tog på honom, förutom en bild där det ser ut som han inte har något huvud.
 
 
 
 



Cornelia

JEWLA MAGDALENA. NÄR SKA DU FATTA ATT JAG INTE ÄR PRO :( ;_; ;-;

UNGEEE DU DÖÖÖR IMON D:

Svar: DU ÄRE JU ETT PRO RUTGER!
Sara Davidsson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?