25 frågor tag
Publicerat den

Har du några husdjur?
jopp, två kaniner :3
 
Saker som är dig fysiskt nära:
Min kamera, mobil och dator
 
Hur är vädret just nu?
Jaa...mörkt?kallt typ xD
 
Har du körkort? I såfall, har du någonsin krockat?
klart jag har körkort ;) nejmen nej och nej.
 
Vilken tid vaknade du denna morgonen? 
 
för sent, typ 07:03 bussen går 07:32, hehehe..
 
Vad var den senaste filmen du såg?
Lol
 
Vad står det i ditt senste sms?
 
ÄRU SJUK (från assii då xD)
 
Vilken ringsignal har du?
 
venne, en skitful iaf :(
 
Har du någonsin varit i ett annat land? 
 
Jadå :D
 
Gillar du sushi?
vet inte, har aldrig ätit sushi.. antagligen gillar jag det inte.
 
Var köper du din mat?
 
På ica här c:
 
Har du någonsin tagit medicin för att kunna somna? 
nope
 
Hur många syskon har du? 
två
 
Har du en stationär dator eller en laptop? 
Stationär
 
Hur gamal blir du nästa gång du fyller år?
har inte fyllt år än så 13 c:
 
Använder du linser eller glasögon? 
nejnejnej
 
Färgar du håret? 
nope, men hatar min hårfärg! >:(
 
Berätta om något du ska göra idag.
Sova
 
När var senaste gången du grät? 
Venne när jag grät på riktigt, asså jättemycket så..eller jo, förra helgen va det..
 
vad är din perfekta pizza topping? 
kött, sås, spenatblad, champinioner, ost, tomater och säkert något till som jag har glömt
 
Vad föredrar du- Hamburgare eller cheeseburgare? 
Cheeseburgare ;)
 
Har du någonsin dygnat? 
Nä inte helt..
 
Vad är din ögonfärg?
grå/blå
 
Kan du känna skillnaden mella pepsi och cola?
Jepp ;D
 
 
 



Corn

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SOM OM DU INTE DYGNAT AHAHAHAHAHHAHAHAHAHA LOL



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?