Bilder♥
Publicerat den

Kände för att gå ut och ta bilder i det fina vädret, när det väl är fint måste man ju fota lite ;)
Mal vägrade följa med ut när jag ville träna på att ta porträttbilder så det fick bli på lite blad och sånt skit, orkar inte ladda upp typ 1000 bilder här på bara blad så det får bli tre bilder :/
 
Jag älskade ljuset som kom igenom bladen på ett jätte fint sätt, såklart mycket finare på riktigt. På denhär bilden blev det jätte fin bokeh (de där runda bollarna av sudd) så det gillade jag.
 
Jag testade och redigeraen bild lite mer onaturligt, den sista då. Den har jag förstärkt kontrasten väldigt mycket och fixat med färger, kan inte bestämma mig om det blev bra eller dåligt, vad tycker ni?
 
Om ni vill kan jag göra en video om hur jag snabbt och lätt brukar redigerar mina bilder :3
 
 
 
 
 
 
 



Ingriid

JAA, FRICKIN, jaaa! Gör en film nuuuuu! Och den sista bilden blev asbra!



URL: http://Ingridipixlar.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?